zill

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Therese . - 11 maj 2011 22:47

Mötte upp Baloo vid Studs, där jag även träffade på String en snabbis. Efter att vi sagt morsning till honom tog Baloo och jag oss en promenad upp till Landala Torg, in på systemet (jag fick visa leg! och det var inte ens JAG som handlade...!).

Vidare till Chalmers och JA Pripps för drickapaus för att sedan traska iväg på spontancaps uppe på OH, i en herrbastu. Jomenvisst, det är ju sånt man aaaaltid gör på onsdagar, hrm.

Iaf, gick från OH ner till Korsvägen med sötaste Greken och pratade om ditt och datt.


När jag kom hem, och sjnk ner i soffan så inser jag att leendet leker i mungipan och det är ett faktum att mina vänner, dom ör fan gullefjun hela bunten.



  Baloo & Grimmis hos Surk 101120

 

Nu blir det tandborstning och sedan marsch i säng.


//zill

Av Therese . - 11 maj 2011 16:08

jag vet, jag vet. Jag fullkomligt spottar ur mig inlägg nu, men det är inte bara för att etablera min plats här, utan även för att jag hoppas att tillslut kommer mina gamla prenumeranter hit och då ska det inte vara tomt.


Plus att om jag skriver en del nu så kommer rullningen igång på bloglovin'. Följ mig där! Knappen finns där nere till vänster!


Nu ska jag ut i värmen och hänga med fina vänner.


Kramhej!


//zill

Av Therese . - 11 maj 2011 14:33

nu har jag utfört min samhälleliga plikt & skyldighet - förtidsröstat!

 
Av Therese . - 11 maj 2011 05:50

Det är onsdag, klockan är inte ens 6 och det är strax över 11 grader varmt ute!


Känns som att det här kan bli en riktigt fin dag. Planen är som följer; jobba, förtidsrösta i om valet, träffa Baloo som är i stan och sen hem.


Ungefär det.


Och igår gjorde jag ett så nedrans fint kort, men jag kan inte visa upp det, för det ska ges bort på lördag och jag vill inte att mottagarna ska kunna se det innan, moohahhaa!


//zill

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards