zill

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Therese . - 20 maj 2011 08:26

Det är fredag igen. Alltså, är det bara jag, eller går veckorna i rasande fart? jag tyckte ju att det var igår jag var på bröllop i Gällinge, men det är nästan en vecka sen. Helt stört.

  jag & bruden under bröllopsfesten


Imorgon har jag födelsedagsöhl på Kelly's och det känns ganska roligt. Vet inte vilka som kommer eller inte kommer, men jag bryr mig inte så mycket. Vet att det är ganska mycket folk som åkt till Gotland för att festa på Absolut Gotland (AG) 2011.

D och jag pratade en kortis om det igår;

D: Det är AG nu

Jag: Ja, jag vet, skitmånga som fyllt sina FB-statusar med AG-prat

D: Saknar du det?

Jag: Nej, inte ett dugg. Känns som jag har bättre saker för mig än att sitta på en ö och frysa i 3 dagar.

D: High five på det!

  Absolut Gotland 2007. jag & blandade delar av SköSex i väntan på att få åka in till Visby


Sedan har jag vänner som springer Göteborgsvarvet, och då är det oklart om de pallar gå på krogen sen. Det ger sig, jag är inte orolig. KattFan & D kommer iaf vara där, och då känns det bra.


Nåja. Dricka upp kaffet och sen röra sig mot jobbet. Sena skiftet idag, men det är okej.

Ha en fin dag!


//zill

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards