zill

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Therese . - 12 juni 2011 11:40

Det har varit en hel del att göra senaste veckan, så bloggen har hamnat på sidan av. Inte konstigt, mycket av min fysiska energi har gått åt på jobbet och rent mentalt har jag försökt att deala med KattFans flytt till Österrike. Dagen för flytt har kommit och jag vet inte riktigt hur jag kommer att tackla avskedet ikväll. Jag räknar med gråt ända in ifrån själen, men det kan lika gärna bli totalt blankt.


Just nu är det väl ganska okej, men sen... fan alltså. Tiden får utvisa hur det blir...


En gång i tiden ställde jag mig frågan Vad gör man när hjärtat kvider? och vad gör man när det skaver och det känns som att man ska imploder av alltihopa?


  KattFan & jag utanför Norma's 23/8 2008. Tuss fotade.

 

...och nu ska jag hänga tvätt. Sen lämna av Tuss vid tåget, och när jag har gjort det blir det ut till Grabbarna Grus. Det är en tuff dag för Tant zill.


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards