zill

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Therese . - 26 juni 2011 17:11

I fredags;

Greja & dona sig, lyssna på snapsvisor på spotify, vänta på att Baloo skulle komma & plocka upp mig.

Några timmars bilande upp till schlätta, halvpanikhandla på Lidl, lämna bilen promenera bort till Peach Pit.

Hälsa på fyrfota-trollen (ååh! mina bebisar!), grilla, leka lekar, dansa, spela tre-man, dansa, dricka snaps, capsa. Och... eh... pussas. Hem till zap, sova sig.


Igår;

Vakna utan bakfylla, dra på sog ovven, promenera till PP. backhäfv. Götta sig i solen, dansa, Flogging Molly, äta. Dansa.

Spela pingis, kontrollera bakhäfv:arna, gosa i soffan. Pussas, halvsomna, kontrollera backhäfv:arna. Dansa, äta, kaffe, rocket fuel.

Hälsa på tisseltatterna, sjunga, dansa, halvsova. Kontrollera backhäfv:arna - se hur Rizzler tar sin back på under halva tiden (5 timmar och 50 minuter). Leka, prata, umgås och till sist, Tobbe avslutar sin back med ca 45 minuter tillgodo. Hem till zap & sova sig.


Idag;

Vakna, halvslumra, prata med zap, vinka av zap. Sova ett tag till. Dona till sig, vinka av Baloo & promenera bort till Rådhuset. Fika med Tuss, Becca & Erik, missa SpiderChick (attans bananer!), traska ner till ReseCentrum, och köpa en 1a klass-biljett på X2000 för mindre än 300 spänn. Åka hem, landa på Teleskopgatan, soffkrascha!

- - - -

Vi kan väl dra slutsatsen att jag har haft en jävligt fin midsommarhelg. Jag ska ärligt säga att det här var PRECIS vad jag behövde. Nu är det bara nerförsbacke i två veckor fram till semestern.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards