zill

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Therese . - 27 juni 2011 22:35

På spotify ikväll.....:


 


//zill

Av Therese . - 27 juni 2011 18:29

Alltså. Flertalet av de goaste vännerna i studentSverige kommer att samlas på Visingsö samma helg som jag går på semester. Det vore en perfekt start på mina 4 veckors ledighet...


Men..:

  • 600 spänn t/r
  • jag slutar 14 på fredagen så jag skulle inte vara framme förrns 19-snåret
  • behöver åka ganska så tidigt på söndagsmorgonen för att hinna hem till fam Sundbergs visit (jag vet ju inte när dom dyker upp)
  • jag har inget tält

Dock...:

  • vem bryr sig om pengar egentligen när det handlar om att träffa fina vännerna?!
  • eh... 19... då är kvällen bara barnet fortfarande
  • halv tio är inte jättetidigt egentligen & då är jag i Gbg vid 14, det gåååår ju att rodda så att fam Sundberg dyker upp efter det isf.
  • mina gamla SköSex-kompisar har tydligen platser kvar i sina tält....

Så... eh... hm... fan. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Det är jobbigt att vela så här...


//zill

Av Therese . - 27 juni 2011 14:36

Eh.

Jag somnade inte så bra igår. Eller snarare, det tog lång tid att somna, och klockan hann bli närmare 01 innan som sov, tror jag. Det kändes iofs ganska okej att gå upp vid 5-rycket, men nu, när jag sitter i min soffa känner jag mig ganska tung i kroppen.


Och varför i hela friden satte jag mig i soffan, när jag har handling på schemat?! Inse hur svårt det är att komma upp om man väl har satt sig... Men handla måste jag, för det ekar lite i kylen.


Ouff!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards