zill

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Therese . - 29 juni 2011 18:55

Jag har genomgått en bergodalbana i eftermiddag. En känslomässig sådan. Det började med förvirring, sedan eftertanke, lite panik och så stress. Med stressen kom illamåendet, ångesten och ilskan.


Efter ett ganska långt samtal med mamman, resonerande fram & tillbaka, evigt googlande, letande, trixande och sedan nån form av tanke kring lösningen av problemet har jag landat i... eh... ångest&stressrelaterat magont.


...eller så är det hunger. Antagligen både ock.


//zill

Av Therese . - 29 juni 2011 07:21

Det är onsdag, det är varmt, och jag är sjukligt trött. Min sömn är åt skogen, jag somnar verkligen inte direkt. Och när jag väl somnar så drömmer jag så mycket konstigheter. Inatt vaknade jag av en dröm som gjorde mig väldigt illa berörd. Jag minns inte drömmen, men jag minns känslan.


Nåja. Det är som det är. Antar att det är hjärnan som bearbetar nånting... Fan vet.


//zill


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards