zill

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Therese . - 10 juli 2011 16:01

Det är tomt. Fast fullt. Det rusar inuti, fast jag får liksom inte fatt på en enda tanke. Jag vet inte hur jag ska få ordning på det här, på ett vettigt och strukturerat sätt.


Jag är liksom inte så rationell när det kommer till sånt här. Fast jag försöker vara det. Jag intalar mig att jag bara ska stänga av och gå runt det hela, fast samtidigt vet jag att det lättaste sättet att bli av med det är att outa det. Inte det lättaste när "alltihop" står på spel. Fast ingenting alls står på spel egentligen.


För det är ju så... Mer talar emot, än för. Tillomed jag själv talar emot det här. Trots att jag ändå försöker se om det kanske nånstans finns något liiiitet... fast det gör det ju inte... Eller..? Nä, faktiskt inte.


Tomt på hopp, fullt på förtjusning that is.


Ambivalent, alltså..


 


//zill

Av Therese . - 10 juli 2011 08:49

Alltså... Att vakna strax innan 08 på en söndag?! Vad är det för fel på mig? Likadant igår, efter en utekväll i fredags, vakna kvart i tio...?! Är kroppen så inrutad på tidiga morgnar att det inte spelar roll hur trött man är..? Bah.


Nåja, mer tid till att greja här hemma. Får ju besök idag av familjen Sundberg (mamma E, pappa H, grabbarna A, V & A) som ska stanna hör några dagar. Finfint.


På torsdag hämtar jag Neira & Nomi... Oh such joy. Jag längtar!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards