zill

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Therese . - 20 juli 2011 12:58

Min förmiddag blev inte riktigt som jag tänkte mig, men hey!, flexibilitet rules.


Nu ska jag iaf dra i mig det som blev kvar i kaffepannan vid frukosten och sen ska det pysslas kort till Tyra. jag tänker nämligen inte utmana ödet att dricka kaffe OCH pyssla samtidigt. Jag tror nämligen att kortpyssel + kaffe + 2 nyfikna tisseltatter kan bli en smärre kattastrof (heh, kolla vitsen!) om man har otur.


 

Tjingeling!

(webcam, 110404)

 

//zill

Av Therese . - 20 juli 2011 00:37

Åååh!


För det första; Gothia Cup är ett jävla påhitt. Överjävligt med folk överallt i stan och dom har inte vett att bete sig heller. Med fotbollsgalejet i stan kommer också tiggarna som flugor till sockerbitan. Nog för att det sitter tiggare över allt i vanliga fall, men nu är dom ettriga som pissemyror. Huvva.


För det andra; Idag har jag sett flertalet look-alikes av vänner som inte bor här i Gbg. Jag har varit sjukt nära att säga hej till flera okända människor, fast besinnat mig när hjärnan landat och jag insett att "nämen, det är ju inte han/hon, amagad!, vad lika dom var!"


För det tredje; Kvällen tillsammans med Eva på Källarkrogen var lovely. Precis vad jag behövde. Vi pratade, skrattade & åt god mat, dvs som det ska vara när två vänner ses. zill approves.


För det fjärde; Kreativiteten vaknade visst på kvällskvisten. Det resulterade i ett kort till Elliot (och hans föräldrar) där borta i Newcastle, samt en påbörjad design i skallen som ska pryda ett kort till Tyra på ettårsdagen den 25:e


That's that.


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards