zill

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Therese . - 21 juli 2011 11:49

De ställde till med äventyr igår, mina bebisar (fast igår var dom skitungar). Dom fick för sig att det var en bra idé att krypa längst in under vasken... Det tog en jävla stund innan jag & Henric hittade dom. Neira kom ut efter en ganska kort stund, men Nomi stannade där inne så pass länge att jag blev orolig att hon hade fastnat på något sätt. Men efter lite tråcklande...


<parentes>

Fan, ni skulle ha sett mig... Jag låg in under vasken jag med, med ficklampa bara för att få ett hum om vart i hela friden Nomi var. Och där ligger hon och glor på mig som om jag nyss väckt henne, och verkar inte alls vilja komma ut...

</parentes>

 

Nåja, efter lite tråcklande och lockande så fick jag ju lov att ta fram det hårda artilleriet; tonfisk. Två minuter senare hade Nomi själv bestämt sig för att det var slut med tryckandet under vasken och kom ut. Dumma ungar.


Vad lärde dom sig av det här då..?

Om vi kryper ner längst in under vasken och vägrar komma ut, så får vi tonfisk! WIN!

(en smula kontraproduktivt om du frågar mig...)


  Skitungarna (Nomi till vänster & Neira till höger) i klösklätterträdet, 110718


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards