zill

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Therese . - 26 juli 2011 23:29

>> stopp i toaletten - ringa Riksbyggen som i sin tur ringer Clean Pipe


>> tappa sugen på att sitta hemma och känner för tisdagsöhl. Nettan nappade.


>> bestämma Lisebergsplaner för morgondagen, men inse att jag kanske måste stå standby för Clean Pipe-nissen ska komma med 30 minuters varsel


>> vara tvungen att avbryta tisdagsöhlen för att Clean Pipe-nissen (som hette Micke) ringde och undrade om han kunde komma förbi ikväll


>> stå ut med bland det äckligaste & pinsamma jag varit med om; Micke som lyfter av toalettstolen och sedan får använda en smock för att få ur toalettvattnet (jag är inte kräkmagad, men det som... äääsch vi skiter i det förresten - vitsigt zill!)


>> har numera en spolbar toalett, och inga hinder för Lisebergs-besöket imorron...!


//zill

Av Therese . - 26 juli 2011 13:32

 

[ bildkälla ]


Jag sitter här och funderar på det här med twitter. På om jag ska börja eller ej.


Min spontana tanke är (med all rätta) att det antagligen blir kaka på kaka, grädde på moset, löket på laxen, multipla orgasmer om jag ska blogga, statusuppdatera på FB, skriva dagboksinlägg på div. communities OCH twittra...

Så jag låter nog bli fågelkvittret, jag kan göra mig hörd ändå.


//zill

Av Therese . - 26 juli 2011 11:25

Okej, fin start på den här dagen. Stopp i toaletten - akutringning till Riksbyggen "jamen då ber jag jag nån ringa upp dig så ni kan boka en tid för att kolla upp det" Vad är det som ska kollas upp?! Jag har stopp i toaletten, den ser ut som en överfull bajamaja när jag spolar. Fix it..!


<parentes>

fast jag är fullständigt medveten om att det inte nödvändigtvis inte behöver vara just MIN toalett som är problemet, det kan vara nån över/under mig som kastat olämpligheter i deras toalett och försökt spola ner skiten (hah, vitsigt värre!). synd att det ska drabba mig bara...

</parentes>

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards