zill

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Therese . - 7 augusti 2011 21:33

Det är dags nu. Dags att plocka ihop prylarna inför morgondagen. Helt plötsligt har den här söndagskvällen slutat vara "vilken dag i veckan som helst" (som alla dagar blir under semestern) till att bli en vanlig söndagkväll.


Det är slut på semestern och vardagen knackar på dörren. Och vardagen kommer tidigt, jag öppnar på jobbet imorgon - ska vara på plats kvart över sex. Snacka om rivstart. Men jag får väl se det som att jag får en tidi hemgång, hah!


Men semestern har varit fin, med mycket äventyr hemmavid här i Gbg. Ett par avstickare till Skövde och Wien, iofs, men förutom det har jag avnjutit sköna gröna Göteborg med allt vad det innebär.


Man kan hoppas att mina läsare har haft en lika fin sommar/semester som jag.


//zill

Av Therese . - 7 augusti 2011 09:33

(eller inte..)


Jag har ont i halsen, fasrt bara på höger sida. Igår var det på vänster sida, man kan hoppas att det förvinner nu då. Jag vet inte, men jag har kanske feber också. Härligt sätt av min kropp att avsluta semestern på.


Regnet öser ner. Som om det inte har gjort det ganska stor del av min semester... Varför skulle min sista semesterdag vara ett undantag?


Jag är trött, trots typ 10-11 timmars sömn. What's up with that, liksom?!


...idag blir alltså en soffkraschardag.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards