zill

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Therese . - 21 augusti 2011 20:36

Den här helgen har jag saknat.

Jag har saknat lite allt möjligt och lite alla möjliga, men främst.... eh... ja. En specifik person.

Länge sen vi sågs nu, han ch jag, och jag saknar hans lättsamhet och hans förmåga att resonera.

All det här vridandet och vändandet på tankar och idéer, blanda allvar och skratt.


Jag saknar det. Jag saknar honom.

(och ändå bor vi samma stad...)


//zill

Av Therese . - 21 augusti 2011 11:53

Hemmakväll igår. Hade lust att öla, men de jag fck kontakt med hade inte tid osv... Så då bytte jag om till mjukiskläder, kraschade i soffan med några centiliter 12årig Tomatin och glodde på brittiska kriminalare hela kvällen (ungefär).


Idag har jag däremot varit sjukligt effektiv sen jag vaknade vid halv elva. Jag har hunnit dammsuga, byta sängkläder, städa ur katternas extralåda och nu sitter jag mest & väntar på att tvätten ska bli klar, vilket den borde vara om en kvart eller så.


Om nån halvtimme kommer Karolina och hämtar mig och så ska jag hjälpa henne med det sista i hennes flytt. Känns som en bra söndag det här.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards