zill

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Therese . - 26 augusti 2011 19:50


 

 [ bildkälla ]


Mhm, på måndag ska jag knalla in genom dom där dörrarna ännu en gång. Det är i runda slängar 5 år sen jag gjorde det sist, och nu ska jag alltså dit igen. Och alltihopa är mitt fel.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag ser framemot pendling till Skövde och läsa en kurs som jag redan läst, men som jag måste läsa om pga min egen jäkla klantighet när det begav sig första gången. Jag får trösta mig med att det antagligen bara räcker med att jag gör det teoretiska eftersom VFU:n visade sig vara godkänd.


Det är inte utan att jag faktiskt är lite nervös. Jag har glömt bort det här med effektiva anteckningsmetoder på föreläsning, hahha. Jag antar att det ger sig.


//zill

Av Therese . - 26 augusti 2011 07:09

Mhm, som jag har längtat efter den här lönen. Måste nämligen införskaffa några par nya byxor... Alla som jag har just nu faller isär, helt & hållet. Jag har alltså inte ett enda par jeans som är hela, och det måste åtgärdas.


Sedan är det lite andra grejer som måste köpas också, men det är inte lika akut.


Det var nog det jag hade att säga, hrm. Jag har inte särskilt intressant liv just nu...


Btw så har jag ganska ont i mitt högra pekfinger, det är ett hål i toppen. Det är tacken för att man försöker hjälpa sin lilla tisseltatt att bli av med ajaj:et i munnen...


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards