zill

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Therese . - 28 augusti 2011 20:31

Det är stilla söndagkväll i det zill:erska residenset. Katterna ligger kloss på mig, jag har soffkraschat och slösurfar i väntan på Cold Case klockan 21. Läget är ganska fint, mao.

Men jag borde nog packa väskan inför morgondagen. Typ, kollegieblock, pennor, och sånt där som man bör ha med sig när man pluggar... Eh...


Jag är trött. Redan innan jag har börjat är jag trött... Känns ju som en riktigt bra start, eller va?


//ziil

Av Therese . - 28 augusti 2011 09:56

Det är söndag.

Jag var redig igår och åkte hem i bra tid från sittningen. Eller ja, sittningen stack jag ju inte ifrån, men eftersläppet. Trötthet plus alkoholintag makes dålig kombo. Jag var följdaktligen hemma innan 00.


Men så vaknade jag ju därefter också. Kvart i åtta tyckte kroppen att vi skulle gå upp. Mitt huvud protesterade, för trots att jag inte var långvarig på eftersläppet hann jag med en del öl... Jag tvingade helt sonika kroppen att stanna i sängen och sova en stund till...


Nåväl... Planerna för dagen... Hänga tvätten som tvättas just nu, äta frukost, handla, greja ett regionen runt-kort. Ungefär så.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards