zill

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Therese . - 12 september 2011 21:13

...men utan vita snören. Dock med en trasig tass inuti.


Neira-skruttan med sitt röda paket. Bortse från dammet på bandaget, tack snälla


Hämtade hem Neira-skruttan idag efter jobbet. Hon var ganska glad att se mig.

Nomi däremot var inte alls glad att få hem sin syster... Hon harkonsekvent vägrat att vara i närheten av Neira och fräser åt henne när hon försöker umgås. Jag antar att hon luktar sjukhus - inte den mysigaste doften av alla som finns.


Nåja. Det har ordinerats monstermedusin feat. katt-alvedon i en vecka, samt ett icke hoppvänligt hem i 2 veckor, dvs fram till återbesöket. Jag för min del har flyttat ner på golvet för att Neira ska bli ensam här nere, och sängen får stå orörd. Jag kommer campa på vardagsrumsgolvet.

Kalla mig kocko, men jag känner att jag vill vara så nära henne som det går, och att hon ska känna att det ska gå att få gos utan att behöva hoppa upp i sängen.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards