zill

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Therese . - 2 januari 2012 11:55

Huvudvärk, trötthet och tomhet. Startade veckan med att försova mig. Jättebra där, zill. Verkligen.


Veckan kunde fått starta lite bättre, men jag har en ändå en känsla av att det kan komma att ge med sig och lossna lite allt eftersom.

Jag har ju trots allt lite grejer att göra..:

Måndag - träffa Denzler med tillhörande tjej

Tisdag - stänga på jobbet

Onsdag - bio med Grabbarna Grus. Real steel blir det till att glutta på

Torsdag - Skövde. Inget direkt planerat egentligen, utan får ta det som det kommer

Fredag - fortsatt Skövde

Lördag - tillbaka till Gbg, träffa enGelhesten, Ballroom på kvällen

Söndag - chillax med Mathilda


Jomenvisst. Jag har att göra. Känns som att det är en ganska skön första vecka på det här året. Året som jag varken lovat eller önskat mig nått för. Ingen idé att hetsa upp sig. Som jag skrivit tidigare, det finns bara ett enda datum som jag har en liten förhoppning inför; 19:e maj. Den stora tre-nollan.


Kan tyckas vara lite bittert. Man kunde ju tycka att med det intetsägande 2011 så borde jag hysa stora planer för 2012. Men nej. Jag travar på, så får vi se vart året tar mig.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards