zill

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Therese . - 19 januari 2012 22:53

Mhm. Fortare än man kunde hinna med, ungefär. Kvällen kom innan jag hann blinka, och nu är klockan typ sådär 23. Ouch.

Jag fattar inte riktigt, men kvällarma liksom bara försvinner; "BOTTA!!!", som en flicka säger efter att hon spolat ner pappret på toaletten.


Mhm, botta, säger jag med. Hejsan, vad tiden går.


Och bara för att jag börjar tänka på det börjar stressen dyka på mig om att det är dags att greja inbjudningarna till 30årsfesten. Heja mig, hur i hela friden tänkte jag mig detta?! Designen är i princip klar, men jag måste ju räkna på hur mycket material som krävs, och sen när det är gjort, fixa hem det.

Får vänta till efter löning.


Jaja. Nu ska jag iaf ta mina kattfjantar & drulla i säng.


//zill



Av Therese . - 19 januari 2012 08:35

Helt knasigt hur veckan bara swischade förbi, igen. Jag tycker att det är lite läskigt när det går så fort...


Gårkvällen med Eva var helt tossigt rolig. Käkade på Källarkrogen och tjötade skit i nästan 3 timmar. Bara en sån sak. Jag kommer på mig själv att sakna henne oftare & oftare nu.  Måste se till att träffas mer än bara typ en gång i halvåret, hrm.


Och nu ska jag dricka upp dagens första kaffe, och sen hatta till jobbet. Sena skiftet idag. Men det är lugnt.

Ha en bra dag!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards