zill

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Therese . - 16 februari 2012 16:51

Disken diskad, tvätten tvättad & hängd och ugnen rengjord..!


Jag önskar att jag i sann blogganda hade tagit bilder före och efter ugnsrengöringen, för nu jädrar kan man titta in i ugnen och faktiskt se vad som tillagas därinne. Vi kan väl säga att det var ett tag sen jag gjorde rent just där... Hrm.

(och jag kan tyvärr meddela att husmorstipset med att ställa in vatten med grönsåpa i 30 minuter i 100 grader, för att sedan "bara torka av" inte alls fungerar... jag fick gno satan med svinto på glaset på luckan för att det skulle bli rent)


 


Fast nu är det väl tillåtet att soffkrascha..? Iaf tills det är dags att laga middag, dvs ganska snart.


Okej.. Vi säger så.


//zill

Av Therese . - 16 februari 2012 05:49

Det är för tidigt på dagen för att jag ska kunna få ur mig nått riktigt vettigt. Förutom att kvällen igår var fin, jag har saknat Greken.


Men jag låter bilden tala för sig själv, så ni hänger med på hur morgonhumöret "ser ut"...


 

jättehärligt med huvudvärk direkt när man slår upp ögena. jättehärligt. verkligen...

 

Dags att ta sig till jobbet. Hoppas att huvudvärken släpper, utan larvedån eller så. Jag gillar inte att ta tabletter i onödan, om jag kan lyckas att få väck ontet medelst kaffe, vatten eller annat så är jag gladast i stan.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards