zill

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Therese . - 27 februari 2012 18:56

Ojojoj... Det var visst ett par dagar sen jag skrev nånting. Inte så konstigt, då jag har haft fastern med väninna på besök över helgen.


Helgen har varit helt jäkla mumsig. På de flesta håll & kanter, faktiskt.


Jag har visserligen redan nämnt fredagskvällen, och jag kan inte riktigt komma ifrån att det var så fiiiiint!


Lördagen spenderades promenerandes runt om i stan med fastern + väninna, och avslutades med god mat hemma i köket på Teleskopgatan.

På söndagen hade dom en teatervisning att attenda på, och i väntan på att den skulle dra igång vid 15 gick vi på Röhsska och fikade på Eva's Paley (?). Och när jag lämnat av dem uppe vid Götaplatsen fick jag tag i Alec och sedan ägnade jag några timmar i hans soffa, halvsovandes & pratandes om ditten & datten. Bästaste Alec:en!

Helgen avslutades med kortspel och skratt hemma.


Idag har jag jobbat & det kom visst snö idag också. Det skulle ju bli vår nu, sa SMHI...?

Dessutom mår jag lite vajsing. Har en konstig känsla i kroppen, kan inte riktigt sätta fingret på vad som är knas...


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards