zill

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Therese . - 2 mars 2012 17:11

Oh my!

Jag har världens bästa gungande playlist på spotify.

Det är en skön blandning av Kaptenen*, Generalen**, Guvernören*** och Syster Sol. Svensk reggae när den är som finast. Dessutom blir man alltid på gott humör, och lyriken är sprängfylld med ljus, kärlek & respekt.


Med detta önskar jag er en alldeles förträfflig fredag & fortsatt mumsig helg.

Själv ska jag hem till bästaste Alec:en om några timmar.


//zill


~ ~ ~ ~ ~ ~

* Kapten Röd

** General Knas

*** Governor Andy

Av Therese . - 2 mars 2012 07:16

Det blev fredag den här veckan också.

Gårkvällen toppade jag med ett lite småcheesy meddelande på FB, men jag antar att det inte är nått att vara orolig över. Det är som det är, och jag fick fram det jag ville ha sagt. Jepp, jepp.

Reaktionen har jag ingen aning om, men det ger sig. Jag orkar inte sitta & vänta (för vad finns det egentligen att vänta på?), så jag antar att det bara är att tuta & köra... Eller så.


Dagen idag bjuder på jobb till sådär 16-snåret och sedan är det inflyttningshäng hos fina Alec:en. Känns som ett bra avslut på jobbeveckan, och en bra upptakt till helgen. En helg som förövrigt är nästan helt tom. När hände det senast, liksom?


Ha en bra dag!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards