zill

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Therese . - 4 mars 2012 14:17

En mycket lugn söndag i det zill:erska residenset.

Soffläge, med slösurf och skidor på både längden och höjden i bakgrunden. Om en strax ska jag lyssna på Melodikrysset  och fylla i det, så Anders Eldeman vet vart han ska skicka brickan, eller väskan eller vad nu 1:apriset är den här veckan. Förövrigt väntar jag fortfarande på Mathilda-hjärtat som ska komma hit & hämta extranyckeln inför veckan som kommer.


Tänkte jag skulle bjuda på ännu en bild från fredagens fina häng hos Alec;


 

jag & Sanna tramsar lite sådärva... det kan liksom bli så efter intagen alkhol.

@ Alec, 2/3 -12

 

//zill

Av Therese . - 4 mars 2012 09:59

Heh, jag trodde att jag skulle däcka vid 18... Jag hade fel, somnade första vändan redan vid 16-snåret och blev väckt av pappa vid 18. Var vaken ett par timmar och sen gav jag upp & kravlade i säng.

Min tidiga säng-gång resulterade i att jag vaknade vid 06.30 Eh... Heja mig.

Gick upp och intog soffläge, och inväntade Vasalopp-starten klockan 8.00

När jag var liten kröp jag alltid upp i mamma & pappas säng och tittade på Vasaloppet tillsammans.


Nåja, rösten är fortfarande väck, men vid ganska gott mod. Senare kommer Mathilda hit för att hämta extranyckeln. Fina grejer.


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards