zill

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Therese . - 10 mars 2012 10:43

Jahaja. Ett par dagar sen jag bloggade nu då... Det blir ju liksom så när jag är hemhemma, det finns annat att göra.

Torsdagen var himla tung, men ljus. Begravningen var så enormt vacker, och solosången var helt outstanding. Låtvalen var klockrena (om man får säga så?).


Gårkvällen var fin, hamnade helt oväntat & spontant hemma hos gamla kollegan Ann, och satt i hennes kök och pratade i flera timmar. Så avslappnat och skönt. Som det ska vara...!


Just nu håller jag på att avsluta veckans melodikryss. Det har varit outsägligt enkelt idag, så jag tycker som vanligt att Anders Eldeman kan skicka tygpåsen eller brickan direkt hem till mig...!


I övrigt finns det inte någon direkt plan för hur lördagen ska se ut. Och jag känner mig fullständigt nöjd med det. Jeppjepp..


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards