zill

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Therese . - 11 mars 2012 21:20

Hemma sen några timmar tillbaka. Hur bra jag än har haft det hos mamma & pappa så är nog ändå det zill:erska residenset bästa stället. Kattfjantarna stod innanför dörren och hälsade mig välkommen hem. Neira var överlycklig och har klättrat på mig ungefär nonstop. Nomi har gjort tvärtom; hon gav mig en blick och sen har hon legat & surat antingen under i eller under fåtöljen.

Har packat upp väskan, ätit & mest soffkraschat.

Känns som att det är läge att nanna, jag menar, man ska ju upp & jobba imorgon.


Fast jag vill nog ändå påstå, att om jag hade en tung vecka förra veckan, så har veckan som kommer mer glädje att bjuda på. Sånt gillas..!


Med detta, säger jag godnatt & kravlar i säng.


Ta hand om er.


//zill

Av Therese . - 11 mars 2012 07:48

När man går och sover innan 22, så vaknar man utan problem runt 07 morgonen efter.

Det gör mig faktiskt ingenting, det betyder bara att jag har gott om tid på mig att greja & dona. Jag åker från Nifen Town vid 12.40, för att hinna ut till Arlanda innan 15. Måste ju checka in senast 15.20, och jag har ingen lust att stressa.


Helgen har varit så enormt avkopplande. Det har varit guld att vara här hemhemma och skrota runt. Jag behövde det, trots den tunga torsdagen. Nu kan jag liksom ta nya tag och orka ett tag till. Jeppjepp.


Nu, ska jag nog gå ner i köket och greja en frulle på sängen åt min kära far som fyller 62 idag.


Ta hand om er, jag lär ju skriva hej när jag är hemma ikväll.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards