zill

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Therese . - 18 mars 2012 21:53

Söndagar är per automatik ganska långsamma här hemma.

Den här helgen har jag nog slagit alla rekord, ändå..

Idag vaknade jag runt tio, och käkade således frunch vid tolv. Inget konstigt med det, egentligen... Men sen somnade jag klockrent på sängen till halv fyra i eftermiddags. Jag har börjat med det, tydligen... Det här med att power-nap:a alltså.

Jag gjorde det igår också, fast på soffan, i 3-4 timmar, höh.


Nåja, jag har iaf lärt mig att lyssna på kroppen och inte försöka fajtas med sovimpulsen. Lika bra att sova om nu kroppen vill sova.

Problemet är att jag kanske får problem att sova om en stund, när jag ska kravla mig i säng inför den nya jobbeveckan.


Det ger sig.

//zill

Av Therese . - 18 mars 2012 11:47

Jag borde nog äta nånting. Det är jag ganska säker på, men jag orkar liksom inte. Vilket är synd, eftersom jag är hungrig.


Gårkvällen var kalasfin. Först förhäng hos Mathilda, och sen vidare hem till Rano på 2:a lång, och så slutligen hamnade vi på Kårkällar'n. Fint, fint, fint.


Finns liksom inte så mycket att tillägga.


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards