zill

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Therese . - 24 mars 2012 12:49

Det går inte fort i det zill:erska residenset idag.

Jag skulle ha vart på väg inåt stan för ett tag sen, men jag har inga tider att passa, så varför stressa..?

Jag orkar inte skynda bara för att lulla runt inne i stan utan mål. Jag jobbar liksom inte så. Visserligen är vädret är vackert, men inte lika varmt som igår. Hade det varit det, hade jag nog haft lite mer bråttom ut, men jag tar det lugnt, dansar runt i lägenheten och sjunger högt till glad musik. Tillexempel den här!


Jag känner att jag får göra det.. Faktiskt. Livet är för kort att stressa genom det. Som jag sa häromdagen; jag tänker njuta av det här tillståndet och fortsätta gå med lätta steg. Så det så.


Kompis, det går bra nu! (som Petter skulle ha sagt)


Kärlek & Respekt


//zill



Av Therese . - 24 mars 2012 10:59

Lördag förmiddag, väntar på att tvätten ska bli klar, och tar en kopp kaffe medan jag gör det.

Soffdansar till General Knas (och de övriga på min gungiga playlist), och jag mår bra.


Gårdagen var himla fin; fika hemma hos Greken & sen middag på Källarkrogen med Denzler & Cheng. Lugnt & fint, men helt lagom.


Och mellan Kungsport & OH skickades det sms ungefär hela kvällen. Så kan det va'..!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards