zill

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Therese . - 25 mars 2012 20:40

Om söndagar ska vara så här bra, kan jag lära mig att tycka om dem.

Jag har mått så oförskämt bra idag, med lunch på Gamleport och sedan uppåt Avenyn...

Uppe på Götaplatsen stod Poseidon och solade sig. Vi satte oss på en bänk och gjorde likadant i några timmar, tills solen försvann bakom Konserthuset, och vi tog oss neråt Avenyn igen.


Det hettar i ansiktet efter solen och jag har en tendens till en v-form efter tröjans urringning på bröstkorgen. Fortsätter det så här, kommer jag ha riktigt fin grund till sommaren, höh.


Jag har inte så mycket mer att säga ikväll... Det är rivstart imorron, med APT till sent och sen på tisdag är det annat möte.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 25 mars 2012 09:36

Idag är dagen. Eller ja, det är en vanlig söndag.

Förutom det faktum att det är våffeldag OCH så ställde vi ju om klockan inatt.


Yay!


Men ja. Planen för dagen är väl att inom en snar framtid äta frukost, dona till mig, och sedan röra mig inåt stan så jag är där till 13. Gott om tid, inser jag, men vaffan. Då slipper jag rejsa livet ur mig.


Ni vet, det är sånt man gärna slipper på söndagar.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards