zill

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Therese . - 31 mars 2012 17:13

Åh!

Hemkommen för nån timme sen eller så, och ska väl dra igång omladdandet för kvällens lek med mina fina SKRK:ar. Jag är snortrött, men tror nog att det kommer bli kalasbra! Det brukar bli det när vi ses, nämligen.  Exakt vad vi ska hitta på vete17, men det är sånt som löser sig allt eftersom. Typ.


I övrigt. Helgen började stressat och på dåligt humör. Men så fort jag kom upp på Humanisten och träffade Mathilda vände det. Skönt. Och sen gick kvällen i ett lyckorus, ungefär.

Fast, det är inte roligt att gå en promenad på typ 10 minuter mitt i natten när blåsten gör att det typ är minusgrader & man inte har kläder efter väder. Mitt eget fel givetvis, men ja... Vi kan väl säga attjag lärt mig en läxa.


Och nu; äta middag & sen duscha... Sen är det ju nästan dags att röra sig hemåt Alec.


Kärlek & Respekt


//zill


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards