zill

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Therese . - 23 april 2012 20:45

Åh!

Nästan bara bra besked den här måndagskvällen.


Morfar har efter två veckor på SöS fått flytta ner till Rehab.-avdelningen i Nynäs. Yay! Det verkar alltså gå åt rätt håll rent generellt. Min fina, fina morfar. Han är beredd på att det kommer bli till att kämpa liute, men han har iaf inte ett upp! Jag hejar på honom, alla dagar i veckan.


Mitt hjärta är numera vald till Kårordförande för Göta Studentkår. Jag är så inibängen stolt och glad & tycker det är ganska surt att min tidiga morgon på jobbet imorgon sätter stopp för att jag ska kunna fira med honom (och de andra) ikväll.


Sedan finns det lite andra besked som jag är lite kluven till, men det är sånt jag ändå inte kan göra så mycket åt. Jag försökte iaf.


Skit också. Jag har glömt att äta ikväll. Heja mig.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards