zill

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Therese . - 29 april 2012 11:20

Det är söndag. Jag har motat undan det värsta av dagenefter-måendet, men lite av huvudvärken kvarstår. Och hungern, trots att jag käkat äggröra & köttbullar.


Sittningen igår var... inte den sämsta jag varit på (och inte heller en av de bättre). Men under en av alla pauser jag tog bestämde jag för att det antagligen inte blir nån mer KAHJ-sittning för min del. Inget ledsamt beslut, bara att jag bestämde mig. Fast jag hade fina bordsgrannar igår; Picasso & Jameson bland andra. Och Baronen.


Nåja. Idag kommer mitt hjärta hem från K-Krona och kanske att vi hinner ses ikväll efter Skrålsitsen. Jag är skeptisk till att den startar när den ska och att den slutar i vettig tid, men man kan ju hoppas iaf.

Dessutom ska jag träffa finaste Pline idag, om ganska precis 2½ timme. Senaste gången var 2008, den sommaren när jag hängde i E-tuna var och varannan vecka, nästan.


Så det var väl det, då. Ha en fortsatt fin söndag.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards