zill

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Therese . - 30 april 2012 10:56

Jag misstänker att min besöks-statistik inte kommer bli särskilt hög idag, då folk gör annat än sitter hemma & läser bloggar.


Tillexempel vet jag att nästan hela Göteborgsgänget som brukar ramla in här antagligen befinner sig på champagnefrukosten eller laddar för valborgsfirandet i Trädgårdsföreningen. Eller så sover dom ut efter Skrålsitsen igår & laddar inför cortégetittandet ikväll.


Själv ska jag strax gå till jobbet som sagt.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 30 april 2012 09:28

Måndag, klämdag, Valborg.


Jobbar till sent, men sen är tanken att jag ska ansluta till mitt hjärta & våra vänner för att sedan fira Valborg som sig bör i Göteborg; glo på Chalmers cortége när den sakta ringlar sig över gator & torg ikväll. Förhoppningsvis hinner jag in till stan innan cortégen avgår från Chalmers klockan 18.15, OCH hinner hitta Griszly innan dess också. Troligen är han i trakten runt Studenternas Hus, och då borde det inte bli några problem. Vad som sker efter att vi sett cortégen vet jag icke. Skulle väl tro att det blir häng på Kårkällar'n ett tag.


Så ser planen för kvällen ut. Dagen i sig innebär sena skiftet på jobbet. Finns inte mycket att säga om detta.


 

2011 års valborg gick ut på att ha möhippa för fina Maria.

vi var på Liseberg & körde femkamp... och drack öl.

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards