zill

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Therese . - 16 maj 2012 19:06

Thank God, It's Wednesday!


Alltså... Eh... det är ju onsdags-fredag i det zill:erska residenset (och säkert i flera andra hushåll...) och jag har dragit igång fyradagarshelgen medelst ett timmeslångt samtal med min mamma, och sen ett femminuterssamtal med min pappa.


Jag har blivit uppvaktad av kollegor & barn på jobbet eftersom jag nu inte jobbar på fredag; fick en vacker orkidé och ett presentkort på IKEA från kollegorna & ett gäng med teckningar av barnen. zill approves, heh!

När jag kom hem låg en avi på hallmattan, avsändaren var min kusin + sambo. Det ska jag hämta på fredag, tillsammans med (förhoppningsvis) murgrönan som pappa tjålat & skickat ner.


Kvällens plan; dona ihop mig & sen åka hem till jameson för ett födelsedagsfirande i efterskott iom att hon fyllde i måndags. Kalasbra helgstart, om du frågar mig.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards