zill

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Therese . - 28 maj 2012 23:19

Förra veckan roade sig kattfjantarna kungligt... Suck

 
Av Therese . - 28 maj 2012 21:01

Jag & Tuss på Bishops Arm i Skövde för några veckor sen

 
Av Therese . - 28 maj 2012 19:17

Hörrni, jag reklamar sällan, så nu får ni stå ut en kort sekvens.


Jag har en ganska gedigen lista med bloggar som jag följer dagligen via bloglovin'. Det är en salig blandning av nära vänner, bekantingar, bortre ytlingar och dessutom ett gäng, för mig, okända människor vars bloggar jag fastnat i för att de skriver lättsamt, klockrent och med skön blandning av allt sånt där som fyller vardagen.


En av dem är Anna, eller Apan (som är hennes blogg-alterego).

Anna-apan skriver hejdundrande bra, och hennes inlägg är mixade med allt om hennes tredje graviditet, mammalivet, universitetsstudier, och ej att förglömma; roller derby.

Hon skriver om hur det känns just nu, både när det känns bra (och då blir man glad!) och när det känns mindre bra (utan att för den skull dra på sig offerkoftan).

På bloggen kan man dessutom hitta vidare till hennes twitter, instagram och lite allt möjligt om man inte får nog av Apan i hennes grantopp.

Varför ni ska följa med på hennes resa? För att hon formulerar sig bra, och hon interagerar med sina läsare på alla sätt och vis! Och bland kommentarerna är det ofta en mycket god och trevlig ton - det gör bloggen ännu trevligare!

Kila dit och kolla iaf, det är bara ett klick bort.


 

klicka på bilden för att komma till Annas eminenta blogg

funkar det inte? klicka HÄR


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 28 maj 2012 15:03

Måndag eftermiddag.

Tidiga skiftet idag, men vad hjälper det när man måste traska tillbaka till jobbet för APT om några timmar? Jag hittar liksom inte motivationen att dra igång nått projekt. Inte ens tvätten pallar jag, men jag borde nog, för på torsdag ska Griszly & jag ta oss en tur bortåt Myrorna på Järntorget och lämna av en jäkla massa kläder som jag rensat ur. Och då behöver de vara tvättade. Jepp, jepp.


 

man kan ju hoppas att nån vill ha mina gamla plagg i varierande storlekar & färger


Mer än så händer liksom inte just nu.

Har sovit illa inatt, och det speglar humöret.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards