zill

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Therese . - 3 juni 2012 19:04

Rosa elefanter har jag hört talas om. Men rosa kameler (dromedarer) var nåt nytt... @ Lilla London igår kväll

 
Av Therese . - 3 juni 2012 18:20

Alltså. Jag tänkte mig ju att jag skulle vara lite händig & få upp nya lampan i vardagrummet. Men det blidde inte så för sladden är, vad jag kan se med ögonmått, alldeles för kort.'


Sådant kan reta gallfeber på mig, allra helst när det bara saknas en liiiiten fjuttbit. En sak hade ju varit om det hade varit helt uppenbart att det skulle saknas, men så var liksom inte fallet-


Därför skiter jag i det här, donar till mig & åker hem till Thilda istället. Skönt med söndagshäng.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 3 juni 2012 15:59

Men vad är det här, egentligen?!

Jag tenderar att glömma av bloggen mer och mer för tillfället. Jätteskumt, för förut postade jag åtminstone 2-3 inlägg om dagen. Nu är det ingenting alls på flera dagar.


Antar att jag är i en svacka, och hoppas att de som troget läser det jag får fram håller sig kvar & inte lämnar mig i sticket. Jag ska bli bättre, jag lovar! Men det har varit så mycket annat just nu, och varken tiden eller orken har funnits. Energin har liksom gått oavkortat till jobb, mys med mitt hjärta, och sånt viktigt.


Idag tillexempel, är frukosterandet, disken & att jag grejade mitt eget bubbelvatten med min WasserMaxx (födelsedagspresenten från Griszly) det som jag klassar som det vettigaste. Jag samlar dock just nu ork & engagemang nog för att slänga upp nya lampan i vardagsrummet & nya sänglampan. Jepp, jepp.


 

tadaaa! bubbelvatten-mojängen. i lööööve it!


Mer spännande än så här blir det nog inte i det zill:erska residenset idag.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards