zill

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Therese . - 4 juni 2012 20:26

Jag har märkt att de inlägg som innehåller bilder som jag mms:ar in till bloggen inte visas på FB.


Det kan jag tycka är synd, för det är ju också ett sätt att uppdatera och hålla bloggen levande. Och så missar ni som läser dom där vardagliga betraktelser som jag liksom slänger iväg när andan faller på.


Visserligen får ni se mms-inläggen när/om ni dyker in här via bloglovin', eller försvinner dom från den feed:en också? För OM de gör det, känns det ju en smula meningslöst att faktiskt uppdatera bloggen på den vägen.


De inlägg det gäller har MMS-bloggning som rubrik, så hur är det; ser ni dem via bloglovin', eller ej?


Det var bara det.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 4 juni 2012 18:35

Soffkraschad efter maten. Borde egentligen vika in ren tvätt, men förmår mig inte. Vilket är korkat eftersom jag har en ny maskin som tvättas just nu. Ojoj, så spännande.


I övrigt. Ensamkväll idag; Griszly är på sittning till sent och jag går tidiga skiftet imorgon - ingen idé att ens försöka planera in att vi ska hinna ses. Får ta igen det imorgon & på onsdag när det är röd dag. Heja nationaldag!


Jag borde dessutom sätta mig & greja ett kort till Marc som tar studenten nu i veckan. Det kan jag ju påbörja i väntan på att tvätten ska bli klar. Mhm, så får det bli.


Hoppas att era liv innehåller mer spänning.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards