zill

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Therese . - 5 juni 2012 16:12

...och imorgon är det "typ" söndag.


Jag gillar inte söndagar, men jag välkomnar den här som ger ett litet brejk mitt i veckan.

På torsdag blir det en halvlång dag; det är dags att dra igång med utvecklingssamtalen nu. Tror det kommer gå som en dans - mina ansvarsungar är guld (det är ju iofs hela bunten vi har på avdelningen). Dessutom ska jag på överlämningssamtal hos en F-klass där några av våra barn ska börja till hösten. Tjoo!


Men det är då.

Ikväll är det upp till OH som gäller; Senil6 arr:ar NationaldagsCaps i enlighet med traditionen. Och då kanske nån undrar varför vi inte capsar på självaste 6:e juni... Jo... Det är tradition att helt enkelt "capsa in" den. Behöver ni en jämförelse, tänk i banor som exempelvis lussevakan. Detta blir dessutom lite roligare numera, när den 6:e är röd dag & folk oftast är lediga - därmed kan man capsa utan att behöva oroa sig för att morgondagens jobb ska bli lidande, heh.


Jepp jepp. I väntan på att Griszly ska bli klar med mötet & komma och hämta upp mig tvättar jag. Oh god, vilket spännande liv jag lever...


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 5 juni 2012 16:09

En smula naivt, men vackert budskap på ett elskåp på promenaden hem.

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards