zill

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Therese . - 10 juni 2012 20:02

Fina helgen som bara svischat förbi.

I fredags var vi på ISO-baren och satt - med allt vad det innebär.

Medan vi satt där bestämde vi hastigt & lustigt att ta en spontantur till Halmstad. Och när vi pratade om det så sa Tjalle & C-J att dom också skulle dit. Sagt & gjort; vi åkte således tillsammans ner igår eftermiddag.

Fotboll, öl & uteservering tillsammans med Griszlys barndomskompisar hela kvällen, och hemkomst vid 02.


I eftermiddags hämtades vi upp utanför Griszlys föräldrahem och så landade vi i det zill:erska residenset strax innan 18. Fotbollen (Spaghettinissarna - Tjurfäktarna, 1-1) har vart igång, och snart är det dags för mat och Kroatien - Irland. Jag är dock lite fundersam över var mitt fotbollsintresse kommer ifrån. Inte direkt så att jag är präglad hemifrån...


Och förresten, det finns ett område i Halmstad som heter Kärleken (!), och det finns en kyrka där. Hur fint låter inte det; Kärlekens Kyrka...?!


 

den ser ju inte så mycket ut för världen, utifrån...


 

...men kolla, den är ju jättefin... påminner lite, lite om Ösmo k:a, hemhemma.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards