zill

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Therese . - 15 juni 2012 17:05

Gårkvällen var så himla fin.

Käk på Källarkrogen tillsammans med mamma & Griszly. God mat och så skönt att träffa mamma igen! Kuppade lite och överraskade henne redan på perrongen när hon klev av tåget.


Och idag fick jag så jäkla fint sms av henne, när hon lämnade stan (jag var fortfarande på jobbet då).


Är på väg hem nu.

Var inte lika ledsen igår när vi skiljdes pga att du var trygg och lycklig med Klas.

P&K mamla


Det är nämligen så att mamma alltid blir himla ledsen när vi säger hej då efter att jag har varit hos dem eller dom här. Men igår var det inte lika påtagligt. Och jag fick alltså förklaringen idag.

Min fina, fina mamma.


Och, någonting som gör mig varm är att känslorna för mitt hjärta syns så tydligt. Vore iofs konstigt om det INTE syntes. Han är det hjärta jag har väntat på.


 

sittandes i Kärlekslandet på Tjälis, april 2012


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards