zill

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Therese . - 21 juni 2012 18:09

Fick ett ryck i väntan på att jag ska möta upp Karro klockan 19 (eftermiddagshänget har förvandlats till kvällshäng, men spela roll, det är ledigt imorgon!) och gjorde naglarna lite midsommarfina..


 

Genomskinligt glitterlack av tveksam kvalisort

Oh My GOSH 023 Light Rose


Vet inte om det syns, men ni ser ju tanken iaf; vitt under och genomskinligt glitterlack uppepå.

Jag kan rekommendera Oh my Gosh-lacken. Dom täcker fint och torkar snabbt.

Glitterlacket sjöng dock på sista versen & kommer förpassas till sophinken nu. Fast det är okej, jag har typ 3 andra glitterlack att beta av, höh.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 21 juni 2012 14:37

Helgen kom typ 2 timmar tidigare än planerat och nu sitter jag här i min soffa.


Har uträttat ärendet (handlat midsommardricka) på systemet, pratat med mamma en sväng och nu vete17 vad jag ska hitta på fram tills att jag ska träffa Karro runt 17.


Funderar på att tvätta, men roligare saker har man väl gjort. Fast jag behöver det verkligen.


Nåja, om jag inte hinner imorgon så önskar jag er en fantastisk midsommar, och det gör jag med Sareks version av Nu Grönskar Det;



Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 21 juni 2012 13:02

midsommarfirande på jobbet innefattar lövade pinnar med hemmapysslade blommor i silkespapper.

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards