zill

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Therese . - 24 juni 2012 22:07

Ena katten hattar runt som om hennes energi vore outtömlig. Den andra katten ligger på bekvämt avstånd under fåtöljen och tittar på.

Jag slösurfar, och slänger halvhjärtade blickar mot fotbollsmatchen som är igång på teve.

Det står fortfarande 0-0 och det är drygt en kvart spelad in i andra halvlek. Heja fest.


Jag har, förutom handlingen i eftermiddags, inte gjort särskilt många knop.

Har pratat med Tuss en vända & sen ringde Alec upp mig helt otippat. Det blir liksom inte mer än så här.


 

rabarberhatten var grej of the day under midsommarafton.

 

(bilden är inte alls relevant för inlägget, men wth, jag tänkte att ni behövde nått upplyftande)

 


Nu ska jag fortsätta halvglo på fotbollen & sen blire sova. Ska vara på jobbet 6.15 imorron. Tjohej!


Kärlek & Respekt


//zill


Av Therese . - 24 juni 2012 12:39

Söndag i det zill:erska residenset.

Det händer inte mycket, utan tiden förflyter i stilla mak.

Neira har tagit plats på soffan & använder Klas som huvudkudde, jag slösurfar samtidigt som jag slänger ett öga på teven då & då.


Snart dags för frunch... Eller något åt det hållet. Det går som sagt inte fort här.


Tänkte ni ville veta, höh.


Bilder från midsommaren ute i Aröd kommer sen.


Kärlek & Respekt


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards