zill

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Therese . - 25 juni 2012 18:07

Regnet känns så tröstlöst. Det har strilat, droppat & vräkt ner i snart 2 dygn (om inte mer...) och kroppen börjar kännas trasig av allt uteblivet ordentligt ljus. Att behöva ha lampan tänd när man ska greja hemma, när klockan är strax efter 18 och det är slutet av juni känns.... tungt.


Tröttheten klubbar en totalt. Idag är en sån där dag när man helst av allt kurar ihop sig under en filt i soffan & glor på teve eller så. Gärna i sällskap med sitt hjärta. Och så kan man inte det, eftersom han är i Halmstad.


Blööö!

Jag känner verkligen hur positivt det här inlägget blev, som om jag är den enda som klagar på vädret.


Ääääsch, jag går & lagar mat istället. Nått vettigt ska man väl lyckas med.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 25 juni 2012 05:53

- men vem räknar egentligen? Jag mår bra när jag är med honom, han är något av det bästa som hänt & det känns som om vi har hört ihop mycket längre än så här.


Han är det hjärta jag har väntat på

 

 

midsommarpuss!!!

 

Och nu mina vänner, hattar jag till jobbet. Ha en bra start på veckan.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards