zill

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Therese . - 10 juli 2012 14:09

Ehm.

Nog för att jag gillade 80-talet, jag har trots allt varit med om merparten av det.


Och tydligen gillade Aqua också just det fina årtiondet, trots att dom själva var som mest verksamma mellan 1997 & 2001. Läste nyss på Wikipedia att dom har återförenats.


Här är en av deras singlar som släpptes 2009:


those were the days - come back!

 


//zill

Av Therese . - 10 juli 2012 12:30

Gårkvällen borta på SG var himla fin. Vi hann precis grilla och käka upp innan regnet började droppa. Känns ändå fint att umgås med kompisar utanför studentpuben, höh.


Idag är vädret en smula tradigt; det hänger regn i luften och molnen är ogenomträngligt grå. Trots det är det hyfsat varmt.

Jag funderar på vad jag ska hitta på en sån här dag, tvätt i maskinen, men mer vettigt än så verkar det inte bli idag.

En kollega skrev på FB att jag borde bara njuta av att bara vara... Och det kan jag ju... INTE.... Jag får lite spatt på att bara häcka i lägenheten.


Jag antar att jag kommer ta mig samman om en strax när tvätten är klar... Kommer alldeles troligt hatta inåt stan... Har ingen aning om vad jag ska göra där, men finns ju alltid nånting att hitta på. Om inte annat kan man ta en kaffe & sitta & glo på folk som semesterspatserar.

Känns som en plan.


jag & Lotta utanför hennes hotell 4/7 -12 när hon var här för Madonna

(bilden har inget med inlägget att göra, men det var en fin eftermiddag!) 

 


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards