zill

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Therese . - 17 juli 2012 18:33

Eftersom jag nu inte håller mig på hemmaplan, utan huserar i Halmstad den här veckan, tenderar bloggen att hamna i andrahand.

Hittills har vi hunnit med att cykla en vända; och vi cyklade förbi Karlstorps camping där vi var under IRL-träffarna, tidigt 00-tal.

Igår tog vi en vända till Gekås, Ullared. Mycket folk, men enligt Griszly var det "inte så mycket folk ändå". Första halvtimmen stod jag mest och såg rädd ut, tyckte han. Jag förklarar det med att jag hade en smula svårt att greppa storleken på stället. MEN, vi klarade oss igenom nöjda, glada, inte alltför fattiga, och inga som helst tendenser till relationskrackelering (nytt ord?)

Idag har vi dock hållit hos hemmavid... Varit en vända in till stan, och sedan ut mot Tylösand. Shit, amagad & herrejösses vilka skrytbyggen det finns... Självklart många fina hus, men vissa människor borde skjutas innan de stämmer träff med arkitekterna...


Så kan det vara. Vad som sker resten av veckan vet jag inte, men det ger sig. 


//zill

Av Therese . - 17 juli 2012 18:11

Ullared & jag kände mig tvungen att fota vår vagn OM vi mot förmodan skulle tappa bort den ;)

 
Av Therese . - 17 juli 2012 10:32

Ankomsten till Halmstad i söndags firades med cykeltur & mumsig glass! Semester it is!

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards