zill

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Therese . - 27 juli 2012 23:10

Jag plaskade runt på Valhalla i sisådär 40 minuter... Fina 1000 meter blev det. Jag har således fått i mig 2100 meter den här veckan. Och det känns helt fantastiskt bra.

Jag bara hoppas att jag slipper träningsvärk efter den här vändan.


Och apropå träning... Jag sa upp mitt medlemsskap hos Friskis & Svettis idag. Jag har vart medlem där i snart 2 år, och betalat för det. Men eh... besäken där har vart sällsynta. Därför tänker jag mig att fixa in mig på Kristinedal istället. Visst, det är snordyrt, men då får jag simningen OCH jumpan på samma ställe. WIN!


Vi får väl se vad som sker med det där, men jag tror på mig själv den här gången. Yay!


 

hej & hå!

 


Nu är det nog jag som går & drar täcket över huvudet. Morden i Midsomer är slut sen en stund tillbaka, och nu har jag inte riktigt fokus nog att glutta på teve... Då kan man lika gärna sova sig, så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 27 juli 2012 14:38

Dagen blir så himla skev när man går upp sent.

Idag lyckades jag tvinga kvar min rastlösa lekamen i sängen till klockan nästan var 12.30.. Visserlagen vaknade jag vid 03, och sen 04.45 när Griszlys alarm gick igång. Och sen var jag iofs i dvala under tiden han stökade runt innan han hattade iväg mot spårvagn & tåg upp till Uppsala.

Men sen, när han hade ropat "hej då!", låst dörren och extranyckeln i brevinkastet hade skramlat klart... Då sov jag... och sov, och sov, och sov. Ungefär.


Frukost strax innan 13, alltså, och dagen känns så himla kort. Jag har inte hunnit nånting alls, och om ca en timma ska jag röra mig emot Kortedala torg & möta upp Mathilda. Det blir en simrunda borta på Vallhalla idag också. Trodde faktiskt att jag skulle ha ont i kroppen av simningen i tisdags (jag klämde ändå 1100 meter), men fasen... Det känns ju ingenting. Simning kanske är min typ av motion..?


 

Dory har väl rätt, antar jag..?


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards