zill

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Therese . - 29 juli 2012 13:48

Nu har jag tvättat (och hängt de rena kläderna), slängt kartongerna i återvinningen, handlat för närmsta framtiden och käkat lunch.


Och nu kom jag liksom av mig. Sakerna på dagens todo-lista är gjorda.

Mitt källarförråd flinar hånfullt emot mig, men... jag blir liksom trött bara jag tänker på släpandet det kommer innebära att gå ner dit och sätta igång med det projektet. Kanske borde jag bara ta mig i kragen och gå ner dit och åtminstone försöka mig på att hitta ett sätt att möblera om så min (förbaskade) bokhylla får plats. Den har ju "bara" stått mitt på golvet i mitt sovrum sedan i påskas, hrm.


 

bokhyllan som inte har blivit flyttad sen i påskas


Jaja. Jag är inte direkt känd för att ha bråttom när det gäller släpa & dra.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 29 juli 2012 11:40

Neiras idé om att hjälpa till; hoppa upp & börja leka med kartongbitarna. Hrm...

 
Av Therese . - 29 juli 2012 09:55

Klart bättre start idag!

Klockan är knappt 10 och jag har fått i mig frulle, och slängt in en maskin tvätt. Känns som en bra grej.

Vet inte riktigt vad jag har för planer, mer än att gå och handla, och lite såna vardagssysslor.


Om en vecka är det dags att ställa klockan igen, nästa söndag är semestern slut för det här året, men det tänker jag inte gå och gny om NU, det är ju banne mig en heeeel vecka kvar!


Så, jag dricker upp sista kaffet, och sen tänker jag ta tag i den här dagen.


 

vinkevink!

(kass web cam, maj -11)


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards