zill

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Therese . - 3 augusti 2012 16:39

Bah!

Den häringa hyllan till duschkabinen, från Jotex. Den vill inte alls som jag vill.

Jag har svurit åt den, Neira har tuggat på den och nu får den fasen ligga där på golvet och skämmas medan jag åker in till stan för att möta upp Tuss.


Dumma hylla, det skulle ju bli skitbra det där...


där kan hyllan ligga & skämmas, så det så!


   

Av Therese . - 3 augusti 2012 11:46

Min yngsta kusin fyller år idag.

Hela 28 år har han blivit, och detta uppmärksammade jag med ett kort som skickades till Örebro i onsdag & det hade tydligen kommit i tid. Yay!


Så här ser kortet ut;


GRATTIS FREDRIK PÅ 28-ÅRSDAGEN!


   

Av Therese . - 3 augusti 2012 11:30

Skitsömn inatt... Känns inte som att jag lyckats komma ner i nån djupsömn alls. Om det beror på den kvava luften eller nått annat vete17, men inte sådär himla fräsigt.


Ändå kunde jag inte somna om efter att Griszly ringde och väckte mig vid 9.40, utan klev upp efter en stunds försök att tvinga mi själv till sömn igen.

Vi får väl se hur pigg jag är i eftermiddag när Tuss kommer. Om inte annat kommer jag in i en andra andning.


Dagens plan är att lulla iväg till Rymdtorget och hämta mitt paket från Jotex. Det är en hörnhylla till duschkabinen och sängkläder som kommer därifrån och jag är tokigt nöjd med dels priset (runt 360:- inkl. frakt), men också leveranstiden; 4 arbetsdagar eller nånting sånt.


Så ser det ut. Jag önskar er en fortsatt fin fredag.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards