zill

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Therese . - 5 augusti 2012 18:09

Jag fick en liten akut-saknad efter min Girl-sn-pea.


Och det resulterade i det här;


vänskap kan visas på många sött; tillexempel ett kort


Linda & jag går waaaaay back. Från ettan på gymnasiet, och sen vidare genom flyttar kors & tvärs, relationer och barn. Hennes yngsta son E. är min gudson. Tyvärr ses vi inte särskilt ofta, för hon bor i Timrå och jag här i Gbg - tossigt långt borta från varandra. Men vi tänker på varandra och har spontankontakt då & då. Och varje gång vi ses så känns det som om det inte har gått nån tid alls. Sådär som vänskap SKA vara!


Kärlek & Respekt

 

Av Therese . - 5 augusti 2012 12:28

...aaaaaand it's gone!


Fredagkvällen spenderades på Bryggeriet och sen en spontan tur till Liseberg.

Gårdagen spenderades på Liseberg tillsammans med Tuss, Denzler, AG, Luvan, Sebbe, Nozze, Hof & Hofs syster. Hade en jättefin dag, om man bortser från att fötterna & ryggen var tokigt död efter dom drygt 8½ timmarna på nöjesparken.

Idag har jag inga som helst planer, förutom möjligen att åka inåt stan för att inhandla nya tofflor till jobbet. Har slitit på de gamla under sommaren, med intentionen att faktiskt köpa nya nu till terminstart. Imorgon alltså.


Huvva.


Nåja, dags att dra igång den här dagen på ett eller annat sätt.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards