zill

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Therese . - 7 augusti 2012 22:53

Öhm. Det har varit soffpotatis-läge här under kvällen. Jag har varvat OS med Project Runway, och känner mig ganska tillfreds. Har fått se snygga kläder OCH fina OS-resultat. Sally Pearsons OS-rekord (med två ynka hundradelar; 12.35) på 100 m häck var helt sinnessjukt att se... Och fin höjdfinal också.


Fast. Apropå snygga kläder... Klänningen tjejerna har på sig vid medaljceremonin är skitsnygg, men vad är egentligen meningen med den hiskeligt fula trasan ( läs: fladdrande tygstycket i tunt material) som de har på höften?! Under simningen var trasan skrällgul, och nu, under friidrotten är den tomteröd... Hrm. Det hade var snyggt med bara dom lila klänningarna, som är stilrena och sparsamt detaljerade. Jag skulle nog kunna tänka mig en liknande! (och det vill inte säga lite om en klänning!)


...och det var ungefär så mycket klädprat som det kan bli i min blogg. 

Imorgon är det sena skiftet, men det är dags att göra mitt hjärta sällskap i sängen. Han har sovit sen ett par timmar tillbaka, heh.


Kärlek & Respekt

 

Av Therese . - 7 augusti 2012 05:49

Mhm, tidiga skiftet idag. Känns helt okej, förutom det faktum att jag inte somnade förrns närmare 01 inatt. Ouff! Kom liksom inte till ro.

Jag antar att det kommer ta en vecka eller så  innan man kommer in i lunken ordentligt.


Planen för dagen; jobba, handla, möta upp Griszly när han har jobbat klart runt 17.

Mhm, känns som en bra grej.


en helt omotiverad (men vacker) solnedgång över Tycho Brahes gata, 6/8 -11

 


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards