zill

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Therese . - 1 september 2012 16:15

Förbannade hosta.

Ingen feber idag iaf, men hostan är ju inte att leka med alls... Blööö.

Det blir inget galej hos Henric som det var planerat... Det blir liksom ingenting. Och det enda jag vill är att vara ute och leka med folk under RePe, eller åtminstone träffa folk... Inte ligga & ruttna i en soffa.


Men vaffan, gör man...? Man kan inte vara ute och snurra när man faktiskt är sjuk. Jag tvivlar ju iofs på att det gör nån skillnad på hostan om jag sitter hemma eller om jag träffar folk... Men. Feber är sällan (eller aldrig) roligt, så lika bäst att hålla sig hemma.


Åh, vilken härlig helg... Suck.


(och uppepå alltihopa vill jag verkligen, verkligen, verkligen! ha mina nya glasögon. ytskräpet på de jag har nu börjar bli sjukligt störande. troligen kommer de nya nästa vecka. oh yeah!)

 

såhär tror jag att det ena paret ser ut.

det var ju ett tag sen jag beställde dem. hrm

 

 

Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards