zill

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Therese . - 6 september 2012 19:36

Det har vart tomt på bloggen i några dagar.

Jag har aft annat att göra, plus att jag faktiskt inte känt mig så blogginspirerad.


Och ej att görglömma; mitt internet har strulat och varit sirapssegt i flera dagar. Det har tagit ungefär 100 år att ens komma till inloggningssidan här på bloggplatsen. Då blir det lite så att man ger upp, eller va?


Gårkvällen var fin... Först en AW med SAGA-gänget på John Scott's (ligger ungefär vid Valand) och sen upp till Studenternas Hus för en konsert med Da PonyBros. Den var sådär, och jag hamnade istället vid ett bord tillsammans med Humlan och lite annat folk dår vi spelade UNO. Åh, detta helt hysteriskt roliga spel... Så mycket känsla & engagemang runt bordet igår. Sanslöst, men jävligt skoj.


Och nu. Nu är jag soffkraschad & inväntar Robinsonfinalen... Jag vill att Anna vinner. Men eftersom det sällan blir som jag vill, så är det säkert Mirre (som är den av de fyra finalisterna som jag tycker ska vinna minst) som tar hem det. Suck. Programmet börjar nu klockan 20 och vem segraren är lär väl stå klart om drygt en timma. Tjohej.


Ha't fint.

 



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards