zill

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Therese . - 21 september 2012 12:35

Mina kängor jag hade förra säsongen blev väl använda. Så väldigt använda att sulorna har blivit så tunna att de har spruckit och därmed har bristande vattentäthet, hrm.


Därför har jag surfat runt och letat lite... Och självklart hittade jag massor av fina kängor/stövletter.


Fast dessa fastnade jag lite extra för;


 

wildflower, billie 599:- på brandos.se


Vi får se, det är ingen jättebrådska med kängor riktigt än, men sen, kanske runt lön, om en vecka. Jag ska fundera en smula, och uppsöka några fysiska skobutiker för att se om det finns några som kan matcha dom här kängorna från Wildflower. Finns det inte, så får jag klicka hem dem, helt enkelt.


Kärlek & Respekt

 

Av Therese . - 21 september 2012 10:50

 

bästa Kapten Röd (Björn Nilsson) på storbildsskärmen

(c) Therese 'zill' Söderström

 


För en vecka sen var jag ju på Liseberg tillsammans med Paris & Greken och tittade på Kapten Röd på hans turné-avslut. Andra gången i år som jag såg honom, och faktiskt, så var den här konserten en kopia av den jag såg tillsammans med Mathilda på Lisebergshallen i februari.

Inte för att det gjorde nånting, den här gången hade jag plats att dansa & hoppa hur mycket jag ville. Och Kaptenen är ju alltid Kaptenen (lång, rödhårig & välhängd).

Fast, hur mycket jag än älskar att dansa & sjunga med Kapten Röd så hatade mitt högerknä mig resten av helgen. Det är inte gjort för två timmars gung och hopp på asfalt.


Äsch, knäont och idioter som röker i publikhavet till trots; det var helt magiskt.


Kärlek & Respekt

 

Av Therese . - 21 september 2012 09:19

Fredag morgon, och jag vaknar hungrig! Så jäkla najs. Hungrig, INTE illamående eller kräkfärdig... Hungrig. Lycka, med andra ord, för det betyder att magbacillen lämnat min arma kropp.

 


HURRA!, hel enkelt.

Och detta ska firas med frukost, plus min gung-i-kroppen-lista på spotify


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards